MISS LI IS THE SHIET

tjooooooo. skön dag ändå minus nationella för isf så bestod hela dagen bara av fotboll och mys. känner mig liiiiite nere och har ont i nästan hela kroppen och just nu äre mest i magen- OVÄNTAT!!!sitter i lägenheten nu och måste egentligen ta mig i kragen och plugga, kanske börja med geografin? ;)meeeeeeeeeen de lutar just nu kanske lite mer åt att se gossipgirl,chuck eller sexandthecity hållet.får se hur jag gör. kände för att lyssna på den här otroligt bra och mysiga låten nyss, fin&bra ären och ja- BRAmen sen blev jag så depp men då började den här låten och då blir man verkligen glad av.och bara därför insåg jag att hon, MISS LI har supermånga andra bra låtar sooooom ex,den här, eller den här och den här !!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0