ONSDAG BAJS ONSDAG

tänker inte skriva nått om min dag, för den är så tråkig! eller inte tråkig men bara helt oviktig, verkligen inget vettigt. men en rolig sak som slog mig nu, är att varje onsdag så blire samma sak. jag tänker träna och är taggad tar med mig massa grejer å allt. men sen då när efter religonen å allt så orkar man bara inte !! man är så less å man vill bara hem hem hem. men idag har jag faktiskt andra anledningar ocksåååå! SOOOOOM ett fett fett fett geografiprov, som jag inte vet när jag ska tid å plugga på, ska plugga matte,å massa massa annat PLUS att jag inte mår helt hundra heller. MEN här och med lovar jag att alla andra onsdagar när jag har planerat att träna ska jag göra de ! inte hitta på nå dummmmma bortförklaringen utan göra de ! hehehe VI SER VÄLL HUR DE GÅR !!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0