så skönt så skönt

finns de nått skönare när man är kall å fryser än å ta en riktigt varm och kokhet dusch!? det är alltid så kallt i lägenheten nu för tiden och när jag har suttit i sängen under täcket och pluggat och sen går upp fryser man ju ihjäl. så jag dushar typ hela tiden när jag är här. för de är så sjukt varmt oxå, man kan få så varmt att de verkligen gör ont i bränns på kroppen! sjukt skönt dock! och sen när man kommer ut är man alldeles varm i hela kroppen och sen lägger man sig i sängen med två duntäcken, ett under sig och ett över sig och fyra kuddar!  det är de bästa med lägenheten, så sjuuuukt skönt! vardagsnjutning säger jag bara :) nu ska jag sova efter en kväll men för lite plugg :/ kan de inte, tur att vi har hål imr!! känner lite smygtaggad på å se svenska hollywood fruar, om de finns nå fler avsnitt- thithi hoppas ni har haft en bram dag- nu taggar vi till helgen och sjuk niceiga dagar kvar av veckan! GODNATT

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0