saaaagt och gjort.


jag var ute å sprang och SATAN vad jag sprannng !!!  i fucking 50 minuter utan å stanna nåååån gång, och de kändes hur bra som helst, och jag var verkligen inte trött heller jag ba sprang å sprang å sprang- de kändes hur bra som helst och jag orkade verligen jättemkt, ja ba log å var glad för att de gick sååå bra :) THITHIT sååå all träning hela vintern har peejat av sig iaf  :] nejmen ASKUL och de gick vwerkligen JÄTTEJÄTTE BRA :) fan vad glad jag är. och mkt mkt mkt tack till min underbara mini-ipod som bara bara har bra musik på sig och den spelade bara braaaaaiga låtar så de gick asbraoo.
THIHI, jag är as stolt :] jag borde och ska nog börja springa mer, SKIT KUL ! :D

Kommentarer
Postat av: Anonym

oh duuktig! :D blev taggad av detta inlägg kan dock inte springa eller någonting nu:(:(

2010-05-05 @ 16:49:17
Postat av: Sigurdfatima

Big tnks for interesting and useful site!

2011-05-06 @ 12:02:19
URL: http://sigurdfatima.blog366.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0