SWEET

söndag- sjukt bra med sliten dag!!
vaknade upp hos clara tidigt, för tidigt :) men sen chillade jag,clara och brunooo ett tag, sen hem å chillade och sen vid tre hade jag konfa förträff och träffade alla konfrimander ute på strömbäck !! ÄR JAG TAGGAD PÅ KONFA NU ELLER ! sjuuuuuukt kul kommer de bli! :):) ett feeeeettt minus är att jag inte kommer kunna fara på trästock, de är då vi är i fjällen, vilket är RÖV! menemnemenemenmen, jag vill bara säga att jag tycker och älskar filip sjukt mkt ! hahaha :) men HARE SÅ BRA nu ska jag plugga typ? HEJS
hahahahahah, sjukt snygg bf pepoleeeee

Kommentarer
Postat av: aagn

rumpaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa

2010-05-23 @ 22:01:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0