DATORN MIN

min gamla, älskade,fina men kanske inte så saknade vän är nu tillbaka.
min dator som jag har haft länge och ligger mig varm om hjärtat är nu hemma.
efter att vi fick macen använde jag den inte så mkt (a) så då lånade min kusin den och nu idag fick jag tbx den. den dampade, om nån kmr ihåg förut när jag hade den men de var för att jag hade så mkt saker på den och att den blev helt superduper överbelastad att den dampade- men nu har min braiga kusin som håller på med datorer och sånt fixat och trixat och trimmat den så nu är den suuuuuper! men hmm, känner bara vad ska jag göra nu.
ska typ sälja den till mormor eller nån, men egentligen vill jag ha kvar den men om nån känner att dom skulle kanske behöva en bra dator så kan ni helt ärligt kanske höra av er!!  det är en Acer Aspire 4310 klicka här å kolla och  datorn iaf och den äger! THITHIT !
nu ska jag sova och typ plugga- hare bäst!

Kommentarer
Postat av: FEIEIELEELE

Haha vem bryr sig om hur den ser ut ? man vill ju veta prestandan noob

2010-06-01 @ 02:24:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0