asmeeo

'
nu sitter jag och äter min megagoda favorit-frukost  !!
mackor med skinka&avokado, en smoothie (hallon,kiwi,lime) + ett glas mjölk :D så nu är jag glad ! hehe
konserten igår var assm! det var verkligen jättebra !! en fet kör på typ 90 ungdomar, fett komp,chistoffer var grym !  lät hur bra som helst och allt ägde verkligen :D den började sju, slutade typ 10 såå de blev lite längre än jag trodde  + att vi fikade och sen skulle hem från skelleftå såå det blev lite sent, men soooov länge idag så de kvittar :D
tog massa bilder med mamas kamera sååå ska försöka lägga upp dom sseeen :)
IDAG kanske jag ska plugga liite + träffa lainooow och IKVÄLL ska jag hänga med clarooo !
peace !!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0