b to the a to the j to thaaa ssss

'
NU
är jag hemma. fick sluta tidigt idag så hann med tidiga bussen - de är typ de ända bra som har hänt idag ! hehe
nejmen är less å arg på trött på allt atm känns de som, nej kanske inte men less är ordet !
JOBBIGT väder, jobbigt att gå upp i morse, sen har jag haft ont i huvet hela dagen, åt en halv macka till lunch, har typ backat ut ur france-saken helt nu, eller inte helt klart men har sagt de å lutar åt de håller, hoppas att de löser sig . tråkigt men känns bra ändå rätt, skolan suger, ligger efter i allt å är så mkt. . HAHA, pricken över i:et var nu när jag kom hem, var mega hungrig, så gjorde jag en lyx smooothie - med glass å lime å massa gott. SEN när jag skulle gå upp, skulle ta upp min bag i hallen, hade glaset i handen, böjde mig ner - vilket resulterade i att jag hällde ut smoothien över min väska och ner på golvet. blev typ en matsked kvar, orkar inte göra en ny - så nu äter jag smörgåsrån ist. bajs.
nu måste jag planera å kolla upp massa saker med skolan, funderar dock starkt på att sova lite - har ont i huvet.
peace.

Kommentarer
Postat av: linn1

hahahah men du:( dethär var inte din dag riktigt!

2010-11-10 @ 19:35:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0