dag 1 • en nyligen bild på dig och 15 intresanta fakta om dig

,

,

,

,

,

,


DET VAR MEGA SVÅRT och tvek om det är så himla intresanta fakta ;)

,

1. jag blir aldrig less på kladdkaka, helt seriöst det är alltid lika gott !

2. jag älskar barn!

3. som ni vet, musikaler är de bästa jag vet

4. jag gråter väldigt lätt och hela tiden

5. jag drömmer otroligt mkt och har väldigt märkliga drömmar, som jag ofta berättar för andra om

6. önskar att jag hade fortsatt i och varit bra på någon sport

7. jag var väldigt hundrädd förut, men det har verkligen blivit bättre men tiden och är det jättebra !

8. vi har endast "skogs.tv" hemma, alltså bara 1an,2an,4an,6an + barnkanalen&24an ;) hehehehe

9. jag tror att jag kan ha en smula av gluten oxå !

10. jag tkr att jag är ganska spontan och impulsiv ibland

11. ibland önskar jag att jag ändå hade valt att gå arena !

12. jag är grym på att lära mig låtar&texter och kan hur många som helst - det är en gåva jag har, seriöst !

13. när jag åker bussen hem till söris efter skolan så bli jag alltid DYNGtrött och typ somnar precis när man kör förbi samma ställe, ANSMARK !! precis just då smäller det till och man blir hur trött som helst !!

14. jag gillar,gillar,gillar verkligen att bo i sörmjöle !! DET äger verkligen, går inte å beskriva !

,

15 . NEJ - nu kommer jag inte på nått mer men vi kör några antingen eller ist !

kött / fisk

kyckling / kött

fanta / cola

mjölk / vatten

hund / katt

popcorn / chips

glass / godis -

hav / sjö

bada / dusha

vinter / sommar

slalom / snowboard

svart / vit

ge / få

klänning / kjol

dator / tv

guld / silver

jeans / leggings

locking hår / platt hår

filmer / serier !!!!!!!!!!!!!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0