FRANCE OR NO FRANCE??


btw - funderar på att hoppa av frankrike typ... :/ känns fett drygt faktiskt, för många anledningar faktiskst :

1 . har snackat med min fransk 1 gång !!! å då i typ 5 min på msn, de + en halv gång till å på fb chatten typ !!
2. har ingen koll alls, vi har ju inte fått nått info alls om nått, vad vi ska göra där på dagarna typ!?
3. ligger mycket efter i skolan nu, känns drygt att bli ännu mer efter
4. VI VET INTE NÄR DOM KOMMER HIT!?!?!?!? ingen aning alls - kan som inte planera, tänk om dom kmr typ i december eller på nått typ sportlovet eller nått!? får DAMP på att inte kunna planera !
5. lite jobbigt att dom ska komma hit ;) hehe
6. skulle vara skönt att vara hemma ett tag, varva ner å ta de lugnt.
7. + hehe, let's face it - jag kan (nästan) inte ett ord franska :/

sååååå jaoooow dooooon't know what 2 doooo!! mest less på att vi INTE har nått info alls, FÅR DAMP!!
om inte hon läraren vet och kan säga att datum när dom komm er hit så äre ju wierd !!

DOCK
- vet/tror jag man bara inte kan hoppa av säga nej, men ahhw får väll säga att jag inte får,är sjuk eller att mitt pass gått ut eller nått men måste ju gå !
- BLIR säkert kul ändå ju - haha, ända möjligheten för att göra att ett utbyte, kmr ju aldrig bli nått i spanskan !!  å vill ju som ändå åka men ah vet inte HOW TO DOOOO !!! :(



Kommentarer
Postat av: agnesss

såklart du ska åka! jag blir typ sur, du har möjlighet att gå till frankrike!!!! du kommre vekrligen ångra dig om du inte gör det! :):)



du har blivit alldeldes för bortskämd när det gäller utomlandsresor haha :D

2010-11-10 @ 07:22:17
Postat av: Anonym

tyst agnes hon ska inte åka!

2010-11-11 @ 10:31:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0