friday i'm in love

'
JOW, gårdagen var MKT bra!! var med finaste fizze + tränade jättesvår men rolig dans + hängde&myste med clara& companyy ! FETT BRAO, plus sovmorron idag men ändå när jag vaknade var jag jättetrött drömde så knasigt !!  drömde att jag var i ett flygplan, hanna var med + att mama var typ megagravid och sen så var kapten typ galet och gjorde massa loopar å svängde hit och dit och snurrade runt det var jätteläsktigt, åså vare typ jättefarligt för mama eftersom hon var gravid osv osv osv, massa knas ! hahaha, så när jag vaknade på morgonen var jag jättetrött ändå :( MENMEN.
NU, skola, EFTER SKOLAN, hem snabbis och sen blire SKELLEFTEÅ med hela familjen+kusiner för att se syster hannas och kusin isaks konsert ! ÄR MEGATAGGAD, hehe -nejmen flera ungdomskörerer ska ha fet konsert typ och CHRISTOFFER HIDING ska vara meeed ! ni vet säkert inte vem de är men han är jättefin och var för längesen med i idol och han är verkligen min bästaste favorit genom idol ever!! + hanna ska köra bakom honom !! GAAH
hehehe, ja- jag är ganska taggad ! hoppas de kmr bli kul ! :D:D
sssssen så har jag inte så mkt planer för helgen, ska träna,vara med papi, plugga matte, troligvis fika med linnea, hänga MKT med och typ se bio med clara och kanske kanske hänga lite med min bf lite ? hehe,oj lät som ganska mkt men inte så mkt som är spikat men känns taggad, kmr bli slappt och assm !!
nej, nu kanske jag måste börja jobba lite :) hehe HEJS
en fin bild på min syster från i somras !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0