HEMMA

'
HOLA - hemma i lägenheten - umeå - sverige nu ! SKÖÖÖÖÖNT !!
gårdagen var D- RYYYYG !! vi flög i va vare 12 timmar och jag SOV INGENTING och var sååå uttråkad så aja, de var fettdryyygt men åkte via frankfurt och kom iaf fram till sthlm 12 på kvällen typ, SJUUKT TRÖTT ! åkte till lägenhteten sov å tog 08.00 flyget till umeååå :) SKÖNT
min mor var dock upptagen på jobbet så hade inte möjlighet att sjussa hem mig till söris men ska gå på stan å göra lite ärenden å sen ta första bästa buss hem till söris å chilllaaa !! :) vill bara packa upp min feeeta väska !! - vet att nått har läkt där inne, bodylotion typ min kofta var blöt när jag tog upp den igår, DRYYGT men aja !!
NU - stan ! HEJS

EN TRÖTT MILLE SOM VILL SOVA NU BTW
hahah, dog typ av hunger när ja kom hit men DÅ hade jag massa massa kakor kvar från fikat med klasskompisarna innan lovet så skulle bara säga TACK FÖR DEEEE S09Bareee ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0