HMMM

'
en fundering bara :


'
jag lyssnade på p3 å då snackade dom om P3 GULD 2010 - då tänkte jag på när dom körde låten BACKSEAT som är hur bra som helst ! men det är ju med Staygold & Robyn, Spank Rock & Damien Adore !
Och det visste jag inte vem Damien Adore var, och har alltid tyckt att det ser ut och lät precis som Salem al Fakir men att det knas att det inte var han lixom.. OCH sen på Salems konserter så har jag hört att han kör Backseat - vilket jag tyckt det varit lite knasigt  eftersom det inte var hans låt liiixom...
- SÅ DÅ kollade på klippet nyss å ba det MÅSTE vara han eller någon look a like såå tänkte jag googla på Damion å kolla vem det var lixom, Å VAD SER JHAG DÅÅÅ ;

'
'
SÅÅÅÅÅ DET ÄRRRR SALEEEEM !!!
jag har haft  rätt hela tiiiiden !! ;)
hahaha, jag kanske är megamkt efter ni kanske har vetat de megalänge men inte jag, heheheh FETT TUFFT.
hehe, nej nu jag ska BACK 2 SPAAAINISH

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0