ikväll ska jag...

'
KOLLA I SKOLKATALOGEN !!!!
- check !!
(tänkte börja plugga men såg att den hade kommit och var bara tvugen att typ kolla igen hela, FETT KUL)
'
SKRIVA ANALYSEN
- haaaaaaalvt check, eller inte ens de - typ 1/4 check.
(jag vet att jag gör helt fel, skriver typ ett arbete om det ist och VET att man itne ska göra de men vet inte vad jag ska skriva om annars såå kommer nog inte bli så bra, men har kanske gjort hälften, ska kolla upp lite till sen blire bara ordbajsa, gissar på att jag är klart runt 10 typ ?)
'
PACKA INFÖR IMR/HELGEN OSV
-ej check
- bara till stan, lite stuff + träningskläder
(shout out till clara, ses på torsdag,middag&mys typ? eller nått? stannar i stan då )
'
- SE 90210 ELLER GOSSIP GIRL
- hmmm vet inte vad jag ska välja, gillar verkligen 90210 men trailern till GG var GRYM så tror verkligen avsnittet äger, så vet inte - what to chooosee ??
NEJ, TBX TILL TIBET NU - caaaio

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0