OBOY

nu ligger jag i min sköna,underbara säng under mitt nästan ännu skönare duntäcke !
FETT SKÖNT ATT VARA HEMMA!
dagen har gått åt att packa upp, vika kläder, fixa garderoben, städa rummet sen när de var klart - serier och chillidillat baraaaa haft de skönt - tagit igen lite av lovet typ :]
seeen på kvällen kom min älskade linnéa hit !! hade inte träffat henne på en lång,lång tid och vi hade MYCKET att prata om så det var väldigt myyysigt !! NU måste jag sova, är TRÖTT och oj, ska sova nu - ORKAR INTE SKOLA IMR !! dryyyygt - skönt  och tur att de är veckans slappaste och skönaste skoldag dock ! GODNATT

så här såg de ungefär ut idag, förutom att det var i ett annat vardagsrum, i en annan soffa,och nu har linnea mörkade hår OCH hål i tungan ;) hehe tuffingen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0