på min önskelista !

,
jag har kommit på värsta bra grejen som jag önskar mig i julklapp - en klädhäst / klädställning


- jag har ju bara en byrå för mina kläder och den är verkligen för lite och när jag får ner alla kläder där och de inte ligger några på golvet är de för att jag har lagt allt i tvätten typ :) hehe, nejmen behöver verkligen nån stans å ha kläder, å typ kunna ställa skor på och hänga väskor åsånt på, och jag lånade ut en såndär lång lampa till min syrra som har stått i ett hörn i mitt rum, så nu är det värsta tomt där så då kom jag på att de skulle passa att ha en sån precis där ! :D DOCK är de typ lite dyrt tkr jag och måste ha en som inte är så bred för att den ska passa in, men ah,ska säga att jag önskar mig de iaf och tror att det skulle bli as bra där :D SÅ JAG HOPPAS JAG FÅR DE AV TOMTEN ! :)

SKULLE BEHÖVAS :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0