SUPERMYSKVÄLL

'
...eller egentligen har hela dagen varit braaaoo och julmysig ! sovlänge, var i krykan träffade härligt folk (TAGGA ÅRE 2011) hem,städade lite, gjorde advetnsfint, chillade men sen då till kvällen ;
JAG SKYPADE MED ÄLSKADE LINNEA I USA !!
älskade vän, oj vad jag saknar dig !! det var jättttteroligt och mysigt och hur trevligt som helst å prata med henne ! efter de så gick jag ner åså drack vi glögg framför en brasaaa :) mkt juligt och mkt herligt - btw har haft en SKÖN å soft helg, sköööönt att bara vara hemma ! :)
hehehehe - smygfotade lite ;) hehehe

Kommentarer
Postat av: linnea

saknar dig också mills :) nice bild på mig btw

2010-11-29 @ 00:31:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0