t to tha råkig

'
JAHAPP - nu sitter jag här på skolan helt SJÄLV !! ska göra det i en timme till, sen utvecklingsamtal och sen 30 minuter efter de ska jag göra spanska provet- dryyyyyyyyygt. och tråkigt !
ska/borde försöka jobba lite matte och även lite spanska men känner mig inte såå taggad.
TRÅKIGT HAR JAG DE IAF.... och när de slutar blir de bara ännu mer plugg :( HM HM HM
taggar-torsdag iaf, ska hänga med filip&harry,ron och hermione, får se om voooldemort kanske hänger med på ett hörn ! kanske blir lite våldsamt men tror säkert det kmr bli kul ändå!
NEJ, nu blire matte,spanska !! CYA
egobilder från förra sommaren, blondie millie
btwwwww ;
JAG VILL TA BORT MIN TANSTÄLLNNG NU


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0