today is a good day

'
ja, den här dagen har varit skön ! slutade skolan klockan kvar över ett typ och hade bara chill lektioner med min numera miniklass (eftersom alla är borta) på ca 10 personer ! vilket är kul ;)
efter skolan så gick jag,vickan och sara och hardcore-gymmade !! SJUUKT vad duktiga vi var och det var sjukt skönt att träna ingen tyckte jag !! ska nog träna imr oxå, soooftish. PLUS att imorgon slutar jag 12 !!! FETT SKÖNT !
men iaf så har jag varit med b-friend idag oxå, vi gick på stan, handlade och sen nu har vi bara chillat å haft de mysigt, sett glee&himym och nu har han somnat, och nu ska jag oxå sova - SÅ SKÖÖÖNT DE SKA BLI !!
har lysssnat på en spellista som jag gjorde för ganska länge sen nu som är JÄTTEBRA !!
lugn och skönt men grymma låtar och LOVAR att den är bra !!
tänkte bara tipsa om den, klicka på bilden för att ta den!
SOV SÅ GOTT HEJS



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0