F21 mf

'
CHAHCA - hoppas allt är braoo med er!
nu är klockan runt halv 11 på kvällen här och vi kom faktiskt ganska nyss hem :)
today åkte vi till några gamla & fina palats som kungen hade haft typ åså gick vi på moderna museet typ ! det var faktiskt roligt ! SEN käkade vi lunch på ett äkta koreanskt ställe, och koreank mat - GOTT men STARKT !!
jag tog nått som hette "spicy" så jag kanske får skylla mig själv, haha men det var jättegott men asså det var de
STARKASTE jag har ätit i hela mitt liv screw dedär chillisaken i indien - de verkligen brände sönder i hela munnen och halsen och jag drack typ 10000 glas vatten, och ja- de var verkligen starkt, men en upplevelse och GOTT ;)
sen åkte vi hem, chillade lite - såg klart greys anatomy säsong 6 - gaaaaalet bra de sista avsnitten var !!
sen så gick vi och SHOPPADE !! så nu har jag typ köpt upp alla pengar, OCH imorgon ska vi åka till ett varuhus med mer "normala" storlekar på kläder, för allt är så smått här - OCH VI HAR INTE ENS VARIT DÄR ÄN OCH JAG ÄR TYP PANK - hehe, inte riktigt men ändå ;) vi får se hur det går !! men har köpt ganska mkt ändå :)
det är ganska amerikanskt här i seoul å de syns på kläderna och modet och resaurangerna och affärerna  -  inte som i japan att alla har helt craasy kläder, utan dom har snygga kläder här + snygga skor !!
menaja, det finns forever 21 här, som jag&hanna sprang där nån timme, hittade inte så mkt pga stoleksaken men en kofta + smycken! men förutom de har jag oxå köpt ett par uggs,snygga inne träningsskor, halsduk, för små ren-leggings + att jag har köpt mer igår. men jag är nöjd !!
imr ska vi på ett akvarium på dagen - KUL !! NU ska jag borsta tänderna, å dusha kanske bada + läsa min bok som är vampire diaries och sen ska jag seeee de nyaste avsnittet av det oxå ;)
vår hotel ligger precis bredvid "smoothie king" med meeeeega goda smoothies !!
+vi har hört både robyn & swedish house maffia i butiker - you goo swedish music !

Kommentarer
Postat av: Albertidunn

I bookmarked this guestbook. Thank you for good job!

2011-03-14 @ 16:34:16
URL: http://albertidunn.bloglyric.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0