dag 4.

'
chabaaaaa. nu sitter vi i sängen för sista gången och tjockar oss :] har nästan packat klart allt, (DE RYMS TYP :D ) 
och ska snart duscha å sen sova. Klockan är runt 11 på kvällen här nu och den här dagen har varit CHILL !
efter vi hade käkat frukost vid typ 9 så kände vi för att chilla ett tag till, alla hade sovit ganska dåligt såå :/
Då såg jag klart alla grey's avsnitt som har kommit ut än så länge - UNDERBART !! + snackade med mina bästa :)
men sen iaf ville hanna att vi skulle åka till "War memorial museum of Korea" vilket var fett.
det var megastort och INTRESSANT!! handlade om som koreas historia med alla krig, kriget mellan nord och syd.
det var jättefint och ja fett - gick på guidad ture men kille snackade lite konstig engelska och orkade inte koncentrera mig riktigt så jaaao, kunde ha lärt mig mer om jag säger så ;) men var somsagt fett ändå.
hela ställen var FETT, meeeeegastort verkligen !! dom hade ställt upp massa typ krigsflygplan, fartyg,mesiler och typ fordon åsånt, vilket var cooolt. SÅ de var nice.
Efter de åkte vi ner till stan för sista shoppingen typ :) ja&hanna hade sjukt tur och effektiva och hitta fina kläder på forever till bröllopet och jaoo, fixade de sista :) SEN åkte hem till hotellet, CHILLADE lite - hade de softttish. SEN ännu mer stan, åkte till en FET marknad med massa shiet, kulkul :) slutade med att vi käkade middag på ett braooo ställe, vi käkade "korean bbq"- de var som en grill mitt på bordet åså fick man in rått olika sortes kött åså fick man grilla de själv :) + att man fick in massa små tillbehör som man alltid får här och man vet inte vad de är, om man ska dricka de eller doppa saker i - men de är spännande ;) men de var iaf JÄTTEGOTT och en megalyckad avslutningen. HOPPAS bara inte att vi blir sjuka nu på nått sätt, inte kul å få de på flyget ;) men vi får hoppas på att vi klarar oss :D
avslutade kvällen med en sista gooooood smootihe - lemon twist strawberry <3 hehe


ville ba ha nån bild - tunnelbanesystemet här !
tänkte bara skriva va vi gjorde igår, så att jag kmr ihåg själv ;) - DÅ iaf åkte vi till ett akvarium. SOM var najs !! verkligen najs !!
Det låg som i ett varuhus eller som galleria  som låg typ under jorden( som allt annat oxå gör här typ )
och när vi kom så låg akvariet på andra sidan centret och ah, då skulle vi gå dit och de tog 20 MINUTER att gå från ena sidan till den andra och det var inte ens slut där !! DE DÄR VARU HUSET VAR DE FEEEETASTE EVER - asså de låt typ flera hotell där inne och ah, vet inte HUR många affärer + ett typ fett NK å mer !! GALET verkligen !
men iaf, akvariet var NAJS - gillar fiskar, och gaaaalet vilken respekt jag har för hajar + världens sötaste säl där !
SEEN efter de såå åkte vi väll hem som vanligt ett tag, chillade och sen på kvällen åkte vi till de där stället som skulle ha stora stolkar !? trodde de skulle va en butik men va typ en gata, med massa turister + dyra priser så va typ ingen riktigt hitt - men hängde där ett tag, sen åkte vi tbx gick lite på vanliga stan - köpte ett till par skor :]
gillar de verkligen här, de är mys !! på kvällarna är gatorta FEETTT CROWDED - vi bor jättecenralt så vi "hänger som" på huvudgatorna och på kvällen, (alla butiker å stånd har öppet minst till 10 typ) är de såå sjuuukt mkt folk !!
går jättesegt att ta sig fram, men ah de är ganska kul :)
HA - en till kul sak, känner mig hemma här - ALLA ÄR LIKA LÅNGA SOM JAG TYP !! - love it !!
oj långt detta blev men aja :) NU DUSHA

p.s HÄR den officiella SEOUL LÅTEN har jag å hanna bestämt, har hört den flera fleeeera gånger i butkier + i sverige + den är mkt bra !! PEACE !!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0