041010

'
HOLA - megamysig och bra helg :) igår pluggade jag mktmkt å chillade bara - var ju hos fizzeeh å vi hängde ba  sen på kvällen såg vi film,kung fu kid !! SÅ har haft en mycket lugn och skön och bra helg !
det är säkert bara för att jag är hungrig just nu men iaf, jag är jättejätte taggad på att gå ut och äta!
så himla gott och sjukt värt jö :) käka på tashmahal, eller typ gandi, eller eurasia eller easten palace eller ba nått annat assm - FATTA GOTT !! får se till att göra de i vecka :)
kanske sushi - nån buffé kanske? HMM, finns mkt å välja på ;)
åhhhhh, sandra,linn,signe och moa ska få åka till frankrike med franska gruppen !!  även fasst vi har spanska !!:( är  huuuur avundsjuk som helst, dom behövde 4 platser till åså sa dom till i tid åså hann inte jag säga och nu behövs de inga fler platser ! FATTA KUL DE HADE VARIT, är så sugermegabajsigt avudsjuuuk, vill vill vill verkligen !! SJUKT orättvist och fuskigt !! men kul för dom men ba åhhhhh, skulle ha sagt till lixom ! MENMEN, hehe kanske ska tjata lite på rektorn ;) MENMEN

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0