ASa

'
chacha bloggen !!
förstår inte riktigt varför men de blir bara att jag inte skriver, de blir bara inte av. hehe
men ska försöka mer nu. PRICK IDAG ÄR DET EN VECKA KVAR TILLS JAG FYLLER ÅR OCH TILLS JAG ÅKER !!
fett skööönt :) nu idag är det måndag, är med fizze, har försökt plugga men vet inte hur de gick men iaf.
filip började sjunga julsånger för nån konstig anledning och sen blev jag megataggad på julen !!
så nu ligger jag i sängen å lyssnar på jullåtar - fettmysigt.
oj vad jag länktar, massa snö, mörkt, mysigt, julmusik, GLÖGG, tända ljus, 1000 gånger mys !!
menah, i helgen har jag chillat bara, hängt med familjenn träffat lite folk osvvv.
SÅ de var kul. har mina sista grejer i skolan på onsdag, sen äre CHILL- fettnice !!
nu ska vi nog sova. GODNIGHT
åh - tagga jul !!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0