baguetteeeeeee?

'
JAPP, det är sant - MIN FRANSOS ÄR EN POJKE !!!
hmmmmmm, vet inte riktigt hur de kännns meeenmen.
samuel i min klass ska oxå bo hos han så de blir ju inte riktigt pain in the asssss
men jag skrev (fick mejl på fb) att jag heller ville bo med nån av mina ladies, å att vi ska typ kolla upp de om de går först osv, men att annars jag kan vo där osv MENMEN !! känns helt ok ändå, men vi får se hur de blir !!
men asså skönt att inte behöva bo hos en pojke i frankrike SJÄLV, känns bättre att bo nån annan oxå ska bo där !
så de blir nog bra hur som helst :)

NU sitter jag hos clara- vi har varit hurtiga och sprang i gamlia !! och sen har vi käkat mackiisar&köttbullar och jääädra massa bloood - aka, ketchup - gottgott, och sett 90210. och nu ska vi börja plugga :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0