GOTT

'
nu är jag äntligen hemma.
jag bytte om från tajta jeans och högklackat till mjukisbyxor och tjocksockar och har gjort världens ultimataste macka
- grovt rostat bröd,skinka,(laktosfri)keso, avokado + citronpeppar, GOTTGOTTGOTT
dagen har varit braaaaaaooo :) hade estetisk verksamhet, gjorde låtar i garageband som är SKIT KUL ! hade engelska prov också och de gick faktiskt bra tyckte jag ! Kom ganska nyss hem och ska fika klart och fortsätta se klart glee avsnittet som jag har sett hälften på och sen blire å plugga plugga plugga samhälls.
megaprov på fredag och kan verkligen NADA - blir att börja från noll, blir å läsa läsa läsa i boken verkligen !
får se hur de blir ;) HEJDÅ

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0