HEEEEEEJ !

'
hehe,det har varit ganska dötttt på bloggen här i veckan :) men jag har haft mina anledningar -prov + igen dator.
men nu så :) kom hem för ett tags sen, slutade 12 idag (och i tisdags 11 ) så det har varit skönt i veckan !
i måndags hade jag somsagt spanska provet som inte gick så braa ;) men sen så chillade jag bara,pluggade lite med linn och sen var jag med fizzzeeeh.
tisdag hände de inte så mkt roligt i skolan, hehe, ligger 16 sidor efter i matten nu, måste ta igen de i helgen ;) men iaf så följde jag med fizzeh hem till skogen, hans syster fyllde år så de var gomiddag och tårta ( kan jag ju inte säga nej till) å det var mkt gott och mkt trevligt.  onsdag - glömde min dator hos filip i skogen, så hade ingen dator men de var lugge, behövde inte den så mkt sååw, men chillade å på lunchen åkte jag hem till lägenheten pluggade till svenskaprovet - de gick sådär, många slarvfel tror jag, men HELT OK ÄNDÅ !
åkte hem till söris och myste med linnea på kvällen. och på tal om linnea så FYLLER VI JU SNART ÅR !!!
(vi fyller år på samma dag) INTE LÄNGE KVAR NU ! :D THITHIT
är megamegataggad ! + inte mkt kvar nu i skolan heller, 2 redovsiningar och 1 prov kvar bara ;)
FETTNICE, aja men slutade tidigt idag så åkte till draggen, läskigt å hämtade datorn hos fizzeeh å träffade även nano :)  NU har jag gjort en hallon/blåbär/lime smoothie - mkt god mkt god, och nu ska jag göra lite samhälls.
PEACEJAOW


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0