hisst

'
holaaaa, sitter på sista historian nu, slutar om 40 min :) då äre heeeeelg och jag har inte mkt roligt planerat å har inte så mkt å  plugga heller så de blir nog en chill helg ! ikväll ska jag bara vara hemma och krya på mig lite till.
Historia provet blev flyttat från tisdag till fredag nästa vecka vilket känns SKÖÖÖNT !
min historia lärare har varit helt cepe men nu har han börjat bli helt ok - han har lyssnat på oss för en gångs skull och kunna anpassa sig så de känns brao, har äntligen fått böcker oxå ;)
Känner mig faktiskt bättre idag, fortfarande tät i näsan dock och hostig men känner mig piggare :) sov så mycket igår tror de var de som gjorde det !  Ska försöka hinna med 3 bussen s att jag kan åka hem å chilla :)
HAREBRAO

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0