hola

'
HOLA - nu har jag spanska, sista lektionen för idag. men sen äre bara hem å hardcore PLUGGA för FETASTE friskvårdsprovet som vi har imr, kmr nog inte gå sååå bra. Onsdag kommer bli jobbig - friskvårdsprov + redovisningen och sen 15.30 - 17.00 idrottsföreläsningsskit på iksu - DRYYYGT !!
dock blire sovmorron till 11 på torsdag så de blir götttt men jobbigt ändå...
all min tid har typ gått åt till att göra min estetiska verksamhets jingel, vi ska göra en låt på 15 sek som ska "presentera mig som person" typ - SJUKT DRYGT, men samtidigt kul ! men har varit svårt, men nu har den blivit helt ok ! har jobbat med den på alla lektioner idag & igår typ :] hehe, men NUSÅ är den + keynoten klar :D
nej nu måste jag gå, ska läsa en bok på spanskan YEEEEEY !?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0