jazzzzigtvärre

'


chaaa,
nu sitter jag i sängen i min sovtröja och gör spellistor, myser, väntar på tvätten och ska se gossip girl.
när jag myste som mest här idag så ringde min vän linn och sa att jag skulle åka till norrlands operan och se när midgård hade jazzkonsert typ. vi hade snackat om att vi skulle fara, men eftersom de började sju så skulle inte linn hinna. men då hade tydligen allt blivit förskjutet, så då ringde hon å ba " DOM SKA SPELA OM 4 LÅTAR SKYNDA DIG !! " haha, så jag skyyyyyndade mig, dock var jag megaskabbig och hade tvättat bort allt smink å satt i mjukiskläder å va allmänt skabbig, men bytte om drog på mig jackan och cyklade som en gaaalning (har nog aldrig cyklat till stan så fort någon gång) men + att de regnade så de var inte så kul å va ute heller- men jag hann iaf, kom till andra låten och lyssnade på dom- mkt mysigt ! dom var väldigt duktiga faktistk :D fett kul ! gå på konsert på en onsdag sådär- ;) HEHE nu ska jag se serier och mysa och TAGGA SOVMORRON TILLS 11 IMORGON DÅE !!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0