LEO&ZEEEEBROO

'
CHABAAA ! tänkte bara säga att gården var GRYYM ! :)
efter skolan åkte jag å några, eller ganska många tjejer i min klass hem till mig å meeegafikade.
vi drog knytis så de fanns väldigt mkt fika vi åt och åt och åt - FETT GOTT OCH ROLIGT !
sen så drog dom flesta men ak & moa stanna länge så vi satt och chillade å de var trevligt :)
seeeen vid 7-8 kom linnea till lägenheten åså chillade vi, fixade och sminkade oss till maskeraden.
ASSÅ HUR KUL SOM HELST !! jag gjorde ränder på mig och gjorde fläckarna på henne, AS KUL ! asså maskerader äger, det är verkligen askul, sjukt underskattat. vi såg lite idol å sen drog vi till linneas clasmate.
det var JÄTTEROLIGT !! verkligen lyckad kväll !! bilder kkmr nog sen, men verkligen - guld !
nu är jag hemma, bithday-middag på g, kommer bli ASSM de med !!
sen söndag, maskerad igen ! :D ska fundera ut nått nytt å va tror jag, eller drar jag zeeeebra igen, får se har en plan ;)
måndag - 17 år !!! :) THITHIT + drar till sthlm, ut å äta - sen tisdag- KOERA !! sweet.
men nu måste jag städa lite på mitt rum & packa lite- PÖSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0