tröttt


seeeeeeg dag idag ! tisdagar är den jobbigaste och längsta dagen, 08.30 - 16.00.
sitter och dör typ, har dock bara två lektioner kvar nu, men sov på matten å är fortfarande mega seg!
svenska nu, spanska sen och vi har värsta skrivuppgift uppgift/prov! INTE så kul.
har NK mega stort prov på fredag, har mtk mkt mkt å plugga verkligen !
dock blir ju å se 90210 & gossip girl ikväll !!
men åhhh,  tagga frankirke då :) Det är utbytesresa - så man åker dit i mitten av november, bor hos en fransk en vecka, och sen kommer dom hit typ i februari - mars nångång. Det var för få folk i franskagruppen som ville ha en som kommer och bo hos en så vi anmälde oss att vi ville, ÅSÅ GICK DE :) så jag,moa,signe,linn& sandra ska få åka med + franska gruppen alltså.
xVi ska till Saverne  heter staden, vet inte så mkt mer och vet inte så mkt än, eller vem jag ska bo hos osv. haha, jag kan ju verkligen inte prata franska och dom suger tydligen på engelska, som när vi gick i 7an typ - så de kommer säkert bli lite svårt men de gör inget, kommer bli AS KUL ÄNDÅ :) ska kolla upp de mer, hoppas hoppas hoppas jag får en bra! Hoppas jag får en bra tjej som inte är cepe ! :) kommer bli mega kul !! gaaaah, kan knappt fatta att de är snart !! ASSM :)
måste jobba nu, peace.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0