MEGABILDBOOOOMB - JAPAN

'
igår påminnde linnea mig om att jag skulle ju lägga ut bilder från "höstlovs-resorna " hehe :)
nejmen 2007 bara London och sen 2008 åkte vi till Japan !
Pappa är ofta där och jobbar och nu så  han skulle på ett bröllop där så då följde vi med !
men asså åhhhh, gillar inte bilderna därifrån, jag var skit ful och wannabee BLOND !! feta fula slingor och jag var fetttooow på alla bilder typ ! :) haha, men jag bjuder på de ;) vi reste mkt tsm med pappas jobbar kompis å hennes dotter så de är dom som är med på några bilder :D men resan var JÄTTEKUL :) gillade de verkligen å vill gärna åka tbx :)
men here you gooo :
var i någon fin park
shoppade liteeee
Hiroshima...
åkte ut till någon fin ö - frihetes ö hette den om jag minns rätt
glas mat i skylltfönstern till resaturagnerna, sen pekade man bara på de man ville ha, lite svårt att läsa menyn på japanska lixom ;) haha, var fett tufft, såg PRECIS ut som riktig mat och det är typ feta industrin i japan att göra glas mat ;) hehe


japan -poseeeen
åkte tåg i rökvagn, kanske inte de fräschaste jag har gjort
var på tokyos fiskmarknad, den var INTE liten och sen åt vi RIKTIG japansk sushi på typ världens minsta ställe,



var på ett stort akvarium :)
åkte till universal studios - nöjes/upplevelspark sak- HUR KUL SOM HELST !! massamassa roliga saker, 3d grejer å berg&dalbanor osv, sjuk sjuk kul !


på min födelsedag åkte vi till en jättefin nationalpark, å då vare att man fick klä upp sig i kimonos (deras nationeldräkt nivet) å då gjorde vi det, men då blev det värsta uppståndelsen å vi blev intervjuade av flera tidingar å alla tog typ kort på oss- HAHA fett kul !

hehehe, fett snygga ! :)
THAT'S IT !! de där tog typ hela min eftermiddag, men det var värt de :)
next up NEW YORK, some other time !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0