ÅHHHHH



ÅHHHHHH - de är INTE min dag idag !!!!!!!!!!!!!


1. HITTA INTE MIN BÖRSS I MORSE !!!
ska sova i stan två dagar nu å har inte den, har inget busskort, inga pengar, inget iksukort, kan inte ta mig in i skolan har ingentiiiiiiing !! FETT DRYGT
stress-leta ändå mkt men hittade den inte hemma, vet INTE vars den kan vaaa !!

2.  DE REGNAR
- kommer måste GÅ hem eftersom jag INTE har nått busskort- INTE KUUUUL !

3. VA meeega taggad på å ÄNTLIGEN träna
- på iksu megamkt idag men ICKET, kan inte heller göra de eftersom min BÖRS ÄR BORTA

4 . MIN MINIRÄKNARE FÖRSVANN NYSS -
så att jag INTE kan jobba matte på den ENA lektionen vi har i veckan, är 1000000 sidor efter å när jag verkligen skulle jobba är den inte här !! jag är HELT säker på att jag packa ner den, såg den hela dagen i morse osv men så nu när jag ska ta upp den ur väskan är den INTE DÄÄÄÄR !!

5. har MEEEEEGAMKT å plugga !!!
orkar inte skolan, har massa små saker å göra, en idrottupgift som ska va klar imr, MASSA MASSA MASSA engelska osv osv osv å VILL INTE !!

6. vill åka till strömpilen
å kika å köpa massa saker men har varken tid, eller några pengar att göra de !
VÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄRT

får se hur kvällen blir, MÅSTE plugg, VILL träna, SKA vara med linnea&clara förhoppningsvis.
BAJS

Kommentarer
Postat av: Stina

kära mille. man kan träna utan sitt guldkort två gånger, man visar typ sitt legg i infodisken. oj, föresten inte så smart av mig, legget ligger ju antagligen i börsen. men dom tror säkert på en om man man typ säger personnummer och så. tredje gången man glömmer kortet men vill komma in genom spärrarna av titan får man dock vackert betala en femtilapp för ett nytt plastkort. så nu vet du. kram!

2010-09-22 @ 23:07:27
URL: http://stinasofiamadeleine.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0