GLAD GLAD GLAD

.
läget är bra !! vaknade upp utvilad, åt mega god frukost, åkte till lägenheten, HITTADE BÖRSEN i påsen där jag trodde den var, hade sovmorron så såg ett avsnitt av vampire diaries och sen sov jag lite, åkte BUSS till skolan, slapp cykla eftersom jag HAR BÖRSEN NUMERAA :) heheheheheheh
så nu ska vi fira, eftersom de är äcklig ska vi köpa onyttiglunch på kebabgrillen inte långt från skolan, yey
sen ikväll ska jag träna med agnes å sen efter de ska vi åka till MAXI, ska jag shoppa upp mina återfunna pengar !
ska köpa sturpisar, block och toning, ska fira ännu mer med att kanske tona håret mörk ikväll :D
THITHIT ALLT ÄR BRA
+ att de är fin-fredag och jag har min nya fina kjol på mig :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0