himym

hola ! jag har inte haft nått å skriva om i veckan så that's why bloggen har varit extra tråkig, MEN jag ska ta tag i de nu och börja skriva igen hade jag täääänk.

de här är typ mitt liv atm- how i met your mother ! LOVE IT - har inte sett de förr men har börjat se de från början nu och ser det hela tiden :) haha
i fredags var jag med linnea å först såg på fotboll å sen så chillade jag&linnea&anton hemma hos linnea och drog lite himym maraton typ - linnea hade hela första säsongen så vi såg den, men jag somnade typ så jag fick låna hem den å såg klart hela första säsongen igår. å  hela lördagen chillade jag bara hemma, åt surströmming - YEY :D hehe å sen på kvällen chillade jag med linnea,jesper&alex ! trevligheter. Idag vet jag inte vad som händer, får se hur allt blir. Ska se mer, jag är typ beroende är på säsong 2 avsnitt 8 nu såå :)
HOPPAS NI HAR DE BRAOOO HEJS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0