hmm

har inte sovit mkt inatt alls, hade mardrömmar och vaknade upp av att jag storgrät, och var helt omskakad.
är helt slut och less,besviken å mer å ne, de känns verkligen inte bra. hoppade över en lektion för jag var alldeles för trött och om jag ska klara av både debatten och provet i eftermidda var jag tvungen. har ju inte pluggat nått, kunde inte igår p skulle göra det idag innan skolan men har inte blivit så mycke nu heller, men ska läsa på bussen och han sa ju att de bara va ett g- prov så vi får väll hoppas de blir bra :)
längtar tills ikväll iallafall, somsagt få mig på andra tankar. men verkligen, asså de är inte brao atm, har inte haft en mardröm på jag vet inte hur länge som helst men de är verkligen inte kul assååw, de var så verkligt, sjukt obehagligt. aja
måste snart gå till bussen å till skolan, hoppas mina fina clasmates kan få mig på bättre humör.
ha en brao fredag !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0