HOLA

nu sitter jag hemma i söris i mitt rum - jag har börjat städa, behövdes verkligen städas + att jag ska leta efter min börs, har inte hittat den än men ja tror verkligen att den är här någonstans, HOPPAS !!
dagen har varit helt ok, drog ju ut en tand hos tandläkarn idag (asså jag är verkligen där HELA TIDEN, minst 2 gånger i veckan typ nu på slutet, hahah verkligen stammis) men de gick bra !!
jag skulle få lustgas eftersom jag var rädd för att dra ut, men sen va de så att jag blev mer nervös för själva lustgasen än att dra ut tanden, men hade de ändå, hehehe de va fett kul :) blev inte värsta mega påverkad men ja, haha tänkte inte på att dom drog ut den iaf SÅ de var och gick jättebra :)
sen vare ba hem å sova å vila, SKÖNT ! ha börjat se serien hellcats nu som jag tycker är bra! har bara kommit ut 3 avsnitt men såg dom iaf ! på tal om serier, såg glee och chuck igår - SÅ BRA, kul att de är igång igen !
NEJ, nu ska jag fortsätta städa och förhoppningsvis hittar jag börsen å sen blire plugga och idol ! PÖSS



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0