HOLA

leeeeeeeget ? jag sitter i soffan och kollar på rent, LOVE IT - såg moulien rouge i morse oxå, musiklar,musikaler ni vet ;)  sov typ halva dagen och sen åkte jag till en liljeholmsgallerian och shoppade lite mer faktiskt :] hade bara tänkte kolla men sen så köptee  jag ändå en kofta och ett linne från hm OCH ett par skor som är mycket mycket fina !!! LOVE THEM very nice.
NU snart ska jag ut å powerwalka tror jag å sen åker jag hem vid 9 ikväll typ :) grymt nöjd med helgen.
hahah, har inte alls tänkt på skolan - har ingen aning vad som väntar i veckan typ, orkar inte tänka på de än hehe :]
PEACE.


Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag känner så här varför är inte den där ljudanläggning hemma i umeå och samma sak med tven

2010-09-12 @ 19:27:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0