jag saknar mig sköna böna

,
till linnea rådahl.
gumman, jag saknar dig ! saknar att ha dig around, att träffa dig och prata med dig, mysa, snacka minnen å ba ha kul !
saknar ditt humör, saknar våra skämt, saknar vår underbara connection- hehe, saknar hela du !
man blev alltid så sjukt taggad och inspirerad av dig- du hade alltid så mycke energi, otroligt kreativ, alltid nya idéer och allt var möjligt för dig. jag saknar dig,våra tider,våra stunder men jag är så otroligt glad. för jag vet hur mycke du har längtat efter och vill de här! att vara i usa, leva de riktiga high school livet och bara njuta av att leva. så när jag ser att du har de bra och vet hur mycke du vill de här blir jag så himla glad och vill verkligen att du ska unna dig detta, ta vara på varenda sekund !
Jag saknar dig och älskar dig så himla mycket ! - hare bäst PÖSS

"let's go, have some fun!! " remember?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0