trevligheter



Jag blev nominerad av Cornelia Helleday
Dom som är nominerade måste skriva ett inlägg på sin egen blogg.
I det inlägget ska du skriva 6 fakta om dig själv
- och sen nominera 6 andra bloggare

1. jag är otroligt matglad, älskar nästan all mat och kan äta hur mycket som helst- uppskattar verkligen god mat !
2. jag tycker verkligen inte om läskiga saker, som skräckfilmer,spökhus osv - nej, bara slöseri på tid !!
3. jag gråter ganska ofta faktiskt, MKT blödig person, gråter till typ alla filmer.
4. jag älskar att planera ! strukturera upp saker och planera å skriva ner och ordna, det gillar jag och det är jag faktiskt bra på.
5. är beroende och älskar olika serier,  ser de hela tiden och mitt andra liv typ, finns nästan inge bättre !
6. älskar att vara effektiv - känns bra när jag får in och gör många saker samtidigt, älskar att hinna med mkt !


JAG NOMINERAR  :

linnea jonsson
agnes hjalmarson
gabriella örmin
linnea rådahl
linn linngren
signe mellberg

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0