veckan !

'
HEJ HEJ HEJ MIN TRÅKIGA BLOGG ! :D
hehehe, de går verkligen i vågor ibland har jag mega mkt å skriva å ibland ba ingenting :)
som i veckan, har inte haft något kul å skriva om,och veckan har gått hur fort som helst !
å imr äre fredag, tagga ! då blire trevligheter med några classmates i obbola och sen på lördag ska jag på stan och SHOPPPA upp mina pengar, hehe inte riktigt men jag vill :D iaf, jag och filip ska gå på stan å sen ska vi åka till filip i skogen å ba chilla, ÄNTLIGEN träffa hans hundvalp igen! hehe måste plugga oxå!! har mycket, mycket å plugga - haha, var 38 sidor efter i matten, men nu har jag jobbar ikapp de mesta, har bara 7 kvar å göra nu men hehe ger upp nu ! :)
NU : se klart de här avsnittet av brittans next top model som jag började se igår natt och såg de idag på nkn,  ta en varmdusch, packa och planera inför helgen, se nyaste avsnittet av hellcats& ANTM, se IDOL osv :)
myyyysig kväll :D hehe, hare bäst

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0