- I AM ... WORLD TOUR

'
HEJ - är kommer ett F(H)ETT TIPS !!
- någon som är GRYM på så många nivåer, som jag verkligen skulle vilja se live är ju ofc  - BEYONCÉ
och påtal om musik dokumentärer så läste jag om hennes någonstans, som heter precis som ovan-  I AM... WORLD TOUR ! Jag sökte på tuben och hittade dokumentären i HQ, alltså väldigt bra kvalla och uppdelad i delar så man kan se hela där !!
Började kolla lite och asså hon är ju verkligen i en klass för sig !
så SJUKT snygg&vacker,dansar crazygood och sjunger som ingen annan!! Blir väldigt impad när man ser och jag undrar bara varför jag inte kan vara sådär gry !?
haha, nejmen varför såg man inte henne när hon var i Globen kan man ju undra!?
HÄR är första delen och sen äre bara å klicka vidare för att se part 2&3 osv..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0