back tooo life

'

ahaa, nu är lovet officielt slut. Min sista dag har varit bra, låång sovmorron, chillat, ätit lite mer påskmat,och avslutades med en efterlänktad och härlig filmkväll med clara ! eller filmkväll och filmkväll, de blev mest bara massa prat - MYCKET TREVLIGT !! imorgon är en jobbigt dag,ingen mjukstart efter lovet inte ! Måste upp tidigt för jag har mycket å göra på morgonen. måste dusha, få till min nya frippa fint- har inte lyckats än :/ måste käka frulle så att jag har energi och är 'fit for fight' imorgon första lektionen då jag har engelska nationella !! muntliga visslingen så de är inte så jobbigt men ändå, NEED to prestera ! Har bara massa jobbiga lektioner oxå, 1a - nationella !! 2a -historia med ett SJUKT jobbigt grupparbete som jag måste på mvg på !! 3e - matte.... ligger efter ! he kom bli jobbigt, ångest och panikladdad lektion tror jag, 4e - svenska, förbereda svenska nationella talet, måste prestera å komma på nått bra. 5e - spanska !! har inget å säga, bara pricken över i:et på en underbar dag... ne, jobbigt ! TAGGA FÖRSTA DAGEN AV SKOLAN DÅ ! haha, ne nu låter jag mer bitter än vad jag är, just nu känns allt de där låååångt bort ! nu ska jag somna till de bästa, vampire diaries, är så KÄR atm att jag har börjat se om hela serien (a) LOVELY!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0