en lugn fredag

'
tjeeeeenare mannen. (fail har inte ens sett solsidan men ändå, hehe) nemen HEJ ! sitter i lägenheten å ska strax hoppa in i dushen. Ska först pröva ut lite outfits inför aerobickursen imr, hehe - man måste ju se bra ut lixom... ne,men fett nervös är jag med ändå TAGGAT,  tror att det kommer bli sjukt kul ! Det kommer bli en jobbig dag, från 09.00-19.00 SÅ det kommer bli tufft, utbildning blandat med pass, så har köpt massa mellanmål,mat och frukt som jag ska ha med imr och sen ska jag försöka sova tidigt inatt. Kom nyss hem från en jättetrevlig middag i Stöcke, vi blev där väldigt länge men de var verkligen trevligt och gott, tårta vare och allt, yummie. SÅ nu ska jag göra de där ja, å sen hoppa ner i sängen, mellan två duntäcken och se de nyaste avsnittet av the vampire diares, som jag har kirrat med superkvalla, special occasion just idag lixom ! He blir fullt upp både imorgon och hela veckan, ska på moster Carins 50års kalas efter utbildningen och det kommer nog bli VÄLDIGT najs !! Träffa alla kusiner åså så det blir grymt. Ne, nu har jag saker å göra. GODNATT
taggar detta.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0