friday i'm in love

'
tjabba tjena hallå (töntigt jagvet) men alltså idag äre en bra dag tycker jag !! Nkprovet gick åt pipsvängen,inte så bra - men äh, DE ÄR JU SNART PÅSKLOV så strunt samma !! slutar på en halvtimmmaa och efter skolan så drar jag och linkan ner till hamis DJArrr lite tänkte vii ;) SEN blire kirra lite saker på staden och sen ska jag å clara åka till iksu och dansar loss lite ! jag taggar, de kmr bli skit kul ! SEN, hem duscha städa äta och sen ska kvällen spenderas med mina bästa klasssssskompisar ! HE KOMMER BLI SJUKT KUL !!
'
I don't care if Monday's blue, Tuesday's gray and Wednesday too
Thursday I don't care about you It's Friday, I'm in love - bjaaa låt !hehe


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0