gomorron

'
nuuu ligger jag i sängen och är vaken. vaknade allt för tidigt idag !! Var uppe länge igår, kunde inte sova men tror att de är eftersom jag sov så mkt på bussen igår - men ah, vaknade iallfall klockan 9 !! hm, inte kul !
ÅSÅ vaknar jag och har jeeeeeeeteeeeeeont i nacken !! är alldeles öm och förstår inte varför - PLUS att det känns som att jag kmr få munsår !! åh, alltså ingen super morgon riktigt ! menah, IDAG ÄR DAGEN !
hehehe, bort med platt långt och slitet hår och nu så förhoppningsvis blir det fint, lite kortare, mer volym och lockigt hår ! JES, ska klippa&permaneta håret och jag är jättetaggad - kmr bli så SKÖNT !!
lite jobbigt dock, är inte riktigt säkert på vilken tid jag ska till frissan, så måste kolla upp det !! hehe
nu ska jag strax gå upp tror jag, göra mig lite frulle för att sen krypa ner igen framför en serie !!
HERRO

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0