good newss

 

SOM ni säkert redan vet så är ju jag ett STORT fan av tjejen ovan. OCH vill se henne så gärna så gärna !

I sommar så spelar hon på 3 ställen, nån stans i helsingborg tror jag, WayOutWest och på Skellefteå Stadsfest !

SÅ dit ska jag, å ja kollade  upp schemat för dagarna, vilka som spelar vilken dag  - och då blev jag glad för 2 anledningar !

'

1. Erik Hassle, Rebecca&Fiona OCH Robyn spelar på samma dag !! Fredag den 1a JULI !

Vilket är bra, för alla dom jag vill se är alltså på samma dag, samlade, MKT lyckat - behöver man bara pejja för en dag ! vilket leder till punkt nummer två...

'

2. När jag kollade på priserna så kostar det ju olika för när man köper biljetten, om man köper den långt innan eller på plast osv, men även om man är vuxen eller ungdom. Det kostar ca 100 kronor mer för vuxen än för ungdom ! Så då kollade jag upp hur länge man räknas som ungdom, för de brukar ju att man räknas som vuxen när man femton OCH ungdom är 4-17 år! ALLTSÅ räknas jag som ungdom OCH får billigare biljett !

SCORE - hehe

Det är sånnahär gånger det är bra att fylla år sent på året ! ;)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0