herro

'
första skoldagen.. 08.30 - 16.00, på tok för lite sömn, kom hem vid sju. jag var död.
under själva dagen kände jag mig trött alls men it hit me efter middagen. sjukt trött, ville bara sova, så har bara legat i soffan med en filt och sett serier. nästan varje kväll när jag var liten när mamma skulle natta mig, grät jag. när jag blir trött,för trött så gråter jag utan andning oftast. allt känns bara jättejobbigt och mina ögon bara rinner. å all vet att efter några tårar så blir man ännu tröttare, så nu ligger jag i sängen almost utslagen. lyssnar på depp/bra musik, har fastnat på 3 låtar med Beyoncé - lovely. dom gör min dag och love them - lyssna here (tre översta)
men imorgon kommer att bli en bra dag, det vet jag!! sovmorron, sluta tidigt, fixa musik till djzzak med linnzz + träffa filip + förhoppningsvis motionera + djkurzzz på kvällen då vi ska äga. så ja en bra dag, plus 90 minuters glee avsnitt oxå.
ja, nu blickar jag frammåt. godnatt
C : btw, jobbsaken gick ganska bra, ser ganska lovande ut iaf ! isf är de ganska långt frammåt, typ efter/i sommar (men ändå) men de är verkligen inte säkert, men kanske - så håller tummarna och hoppas verkligen !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0