JOWJOW

'
TJA - just nu sitter jag och pluggar med lite glass och te.
lyxade till de och tog den icke-laktosfria (DEN GODA) glassen, men får skylla mig själv, för nu har jag lite ont i magen, men äh, he ere värt. jao, sitter vid köksbordet och lyssnar på min lugnaste spellista och försöker plugga.
det går helt okej, ska skriva ihop massa saker, men ah, kan säga att går lite segt. kom ihåg att jag kollade på klockan för ca 2 timmar sedan å ba nu, nu ska jag börjar. men njaa, sen blev det lite mkt tittande på onödiga bloggar, lite mkt fejsbockande så anw, nu sitter jag här, inte så mkt gjort. täntke ta tag i det nu.
har lite dåligt samvete att jag inte har snackat eller visat bilder från min assmnes-helg men de har bara inte blivit av.
får göra det ikväll :) will try, inte för att kanske någon så gärna vill läsa me ah, de är roligt att ha senare ! ;) har jättemkt bilder och filmer från alla konserter, får se till så att dom hamnar på tuben snart.
imorgon är en bra dag, eller rättare sagt en chill dag ! slutar klockan 11. och sen är det kul för sen ska jag å linn på DJ-kurs på kvällen ! HAHAHA, känns lite töntigt och var mer taggad förut men kmr tagga till snart. Det är kul, för vi gör det med ett arbete med skolan där vi sak lära oss lite om de och försöka remixa ihop nå låter. Så det blir säkert kul ändå, men känns lite läskigt - men ah, vi får se hur det går ! :)
NE, nu kanske jag borde fortsätta.  HERRO.
random bild på två snygga tjejer bara !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0