kvällen kallar

'

cha - nu sitter jag i min säng och ska plugga kemi in i de sista. dagen har bara sprungit förbi och ah, det har inte blivit så mycket pluggande. men kom ändå igång sen på kvällen så har gått igenom allt men kan det verkligen inte, så ska läsa igenom allt nu och sen offrar jag min sovmorgon lite för att åka till skolan och plugga !

'

HOPPAS att det går bra, att jag klarar det iaf ! men asså kemi, det är så knasigt och jag förstår mig inte på de,haha ! Sitter iaf och lyssnar på den här spellistan och just nu på favoritlåten nummero uno just nu, Someone like you med Adele. Hon är ju wooooooonderful och hennes röst är galen och hennes låtar är magiska. ah, hon är en till favvotjej. (just nu lyder listan, robyn, florece, och adele... to be continued ) hon är så otroligt vacker oxå, älskar verkligen hennes stil !

Den här låten är så vacker, texen är klockren och haha, det är verkligen den ultimata gråtlåten om man är olyckligt kär eller blivit dumpad.

åh, den är så bra, jag lyssnar på den om och om igen ! NE, nu back till kemins fantastiska värld! tjenixen !



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0